Thursday, March 2, 2017

Nauka jęz hiszpańskiego Koniec

Nauka jęz hiszpańskiego Koniec


[Nauka j?z. hiszpa?skiego] Koniec

Mia?am poprowadzi? od tego tygodnia ponownie lekcje hiszpa?skiego na blogu. Ale niestety mam dla Was z?? wiadomo??. Nie jest do dla mnie prosta decyzja, bo kocham ten j?zyk, kocham prowadzi? te lekcje, ale o wszystkich moich powodach tej decyzji mo?ecie przeczyta? w rozwini?ciu posta. Zapraszam serdecznie! Mam nadzieje, ?e mnie zrozumiecie.


Lekcje s? dla mnie naprawd? wielk? inspiracj?, rozrywk? i zabaw?. Niezmiernie si? ciesz?, ?e przypad?y Wam do gustu moje wycinanki. Aktualnie mój czas si? bardzo uszczupli?. Lada moment zlec? mi si? kolejne wcze?niejsze egzaminy z racji wakacyjnego wyjazdu do Anglii oraz przygotowania do niego. Wi?c aktualnie nie mam g?owy do niego.

Kolejnym powodem do rezygnacji z lekcji, jest wasze zainteresowanie. Dostaje sporo pró?b o t?umaczenie na hiszpa?ski, ale ?adna z tych osób nie chce podj?? si? nauki j?zyka, tym bardziej, ?e macie j? na wyci?gniecie r?ki, za darmo! Czy to takie trudne? Pomy?lcie sami.

W g?owie ostatnio mam j?zyk angielski, który musz? w szybkim tempie bardzo dobrze powtórzy?, aby móc normalnie funkcjonowa? w UK, bez ?adnych problemów itd. Mam nadzieje, ?e mnie rozumiecie.

Nie chce te? prowadzi? lekcji po ?ebkach, bo b?dzie to do?? nieprofesjonalne z mojej strony. Wi?c po prostu mam nadzieje, ?e maj?c podr?cznik i ksi??k? Lingo zrobicie z nich wspania?y u?ytek. A mo?e wkrótce b?dziecie lepiej w?ada? j?zykiem ni? ja. Powodzeni kochani!

I mo?e do powrotu, cho? nie obiecuj? tego.
Pozdrawiam, Annevue ? 




Available link for download